Thursday, March 19, 2015

Novedades /News

Pin It Ahora!


Hola A todos,
Tengo noticias para compartir, estoy trabajando 
en un nuevo proyecto: Telas + serigrafía ¨Dibujos!!
Tengo la cabeza llena de ideas ( como siempre!) y estoy 
trabajando duro para traer a la vida la pequeña y preciosa colección
que tengo en mente.
Mi amor el Sr. JM va a ser parte de este proyecto, tal vez mis chicas también? no lo sé,
Oh oh es tan divertido! 
Voy a estar compartiendo mi proceso y avances aquí, pasen cuando gusten!

Hello Everybody,
I have some news to share with your today.
I am working in a new project: Fabric + screen printing + DRAWINGS!!
You know there is a lot of ideas in my head as usual. However I´m working hard to bring alive a new project for this year. I am figuring out how the little and precious collection that I have in mind will be. I know my loved love <3 Mr. J.M. will be part of it, may be my girls too? I don´t know,  Oh oH it´s so fun! stay tuned for news!
I will be sharing my creative processes and advances here. 





Also I am feeling the Easter spirit around the house , there is no rabbits here, but there is a hare living near home, I think she has no clue about Easter rabbits and chocolate, I don´t care. I really enjoy when I see her ears waving saying hi!! 

El espíritu de Pascuas anda por mi casa, no hay conejos por aquí,  pero sí tenemos una vecina
Libre! ella no conoce a los conejos de Pascua o a las huevos de chocolate, 
es mejor así, disfruto mucho cuando la veo pasar corriendo
ella  me mira y mueve  sus orejas saludando,
- Hola liebre! digo yo.
- Hola vecina! dice ella.



No comments: